Sindicador de canales de noticias
El Cremallera de Nuria galardonado en los premios Top Rail Tourism-Friendly de la UIC
Inversión de siete millones en el mantenimiento del sistema de energía del Metro de Granada
Ayer circuló un Tren de la Fresa especial para los vecinos más mayores de Aranjuez
Avanzan las obras del baipás de Almodóvar del Río
Metrovalencia transportó en septiembre 8,3 millones de viajeros
Deutsche Bahn presenta el ICE L fabricado por Talgo
La terminal 1 del Puerto de Algeciras tendrá cuatro vías de 750 metros
More than 200 people attend CIRO’s first in-person Rail Ops conference
Development » Deprecations #2308 (stable)
Development » Ignored Test Scan #2974 (stable)
Development » SpotBugs #2758 (stable)
Development » Packages #2734 (stable)
Conferència: “L’enginy d’Eiffel a Catalunya”
El proper dijous 30 d’octubre de 2025 a les 18 hores es realitzarà a la Biblioteca Popular de Mataró, carrer d’en Palau, 18, la conferència “L’enginy d’Eiffel a Catalunya”, a càrrec de Lluïsa Amenós i l’intervenció de Xavier Nubiola.
Conferència: “La de-Konstrucció del Ferrocarril a Catalunya 1989 – 2025”
El proper dilluns 27 d’octubre de 2025 a les 18 hores es realitzarà a la Biblioteca Popular de Mataró, carrer d’en Palau, 18, la conferència “La de-Konstrucció del Ferrocarril a Catalunya”, a càrrec de Jordi Valero.
Presentació del llibre “Memòries d’un vagó de ferrocarril – Història sentimental del corredor mediterrani”
El proper dimecres dia 22 d’octubre de 2025 a les 18:30 es realizarà a la biblioteca Gabriel García Márquez (plaça de Carmen Balcells Segalà, 1, Districte Sant Martí, 08020 Barcelona) la presentació de l’assaig Memòries d’un vagó de ferrocarril – Història sentimental del corredor mediterrani d’Antoni Martí Monterde.
Es tracta d’una assaig, memorialista i literari, que recorre tot el trajecte del corredor mediterrani tot explicant la història de les línies i estacions que el conformen i els records de l’autor, que ha viatjat de manera incansable en tren entre València i Girona. El text inclou també bones dosis de crítica a la gestió que s’ha fet d’aquest corredor, que contrasten amb pàgines d’una gran bellesa literària, les que només pot escriure un escriptor i professor de literatura apassionat del tren.